reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Makara

Roman Makara

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Čo ma potešilo

„kolektív“

Roman Makara

„kolektív“

Kolektív je unikátne spoločenstvo perfektných ľudí. Počet kolektívnych členov nie je stály, mení sa v závislosti od rôznych spoločenských, medziľudských, čisto osobných alebo všeľudských okolností. Niekedy tuším aj v závislosti od ročného obdobia. Členovia môžu medzi sebou takmer všetko, samozrejme v rámci slušnosti a dobrých mravov. Tento rámec sa prekračuje iba výnimočne, v duchu hesla „výnimka potvrdzuje pravidlo“. Kolektív sa môže na seba spoľahnúť. Jeho atómy si navzájom dôverujú. Ak vedia ako, tak si pomáhajú. Vedia ochotne počúvať a ochotne aj rozprávať. Tento kolektív nie je vysnívaný. Existuje už takmer desať rokov.

  • 11. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 558x
  • 21
Teším sa na Majstrovstvá sveta

Roman Makara

Teším sa na Majstrovstvá sveta

Raz ročne k nám prichádzajú Vianoce. Raz ročne k nám prichádza Veľká noc. Každé z týchto období roka má svoje neopakovateľné čaro, kvôli ktorému sa naň ľudia tešia. Raz ročne k nám prichádzajú aj Majstrovstvá sveta. I toto obdobie roka má svoje čaro a zvláštnu atmosféru. Teším sa na to.

  • 30. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Meno (nie ruže)

Roman Makara

Meno (nie ruže)

Určite sa veľa ľudí zaoberá významom mien resp. priezvisk. Nechal som sa zlákať aj ja, a tak som si zaguugloval. Nemal som ani predstavu o tom, čo všetko sa vo mne skrýva. Odrazu sa predo mnou začal odkrývať skrytý svet a ja neviem, či som vlastne človek.

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu