reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Makara

Roman Makara

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Zamyslenie

„A básnik povedal: „Hovor nám o kráse.“ A on odpovedal.“

Roman Makara

„A básnik povedal: „Hovor nám o kráse.“ A on odpovedal.“

Raz som dostal mailom od jednej osôbky otázku, čo pre mňa znamená krása (vtedy som iba začínal tušiť, že to bude tá najdôležitejšia osôbka v mojom živote). Dlho som nad tým uvažoval a nakoniec som jej odpísal toto:

  • 2. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Mám rád sneh

Roman Makara

Mám rád sneh

Všetci triafajú do čierneho témou jarnou. Každému sa páči. Konečne je tu, zaleje nás slnko, je nám dovolené to, čo dlho nebolo... Kochať sa zeleňou, hoci nie vždy zelenou, behať len tak v tričku, počúvať spev vtáčí z kríčku, usmievať sa na slniečko, dýchať vôňu len tak... ľahko.

  • 31. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mojsejovci – o čo ide?

Roman Makara

Mojsejovci – o čo ide?

Vopred sa všetkým ospravedlňujem, že zapĺňam tento priestor tuctovou témou akou je reality show. Preto všetci, čo už máte plné zuby tejto témy, ignorujte tento článok. Len som si chcel vyliať dušičku. Tento víkend som totiž „konečne“ videl zatracovanú, ospevovanú, nenávidenú, sledovanú, ... šou. Bol som zvedavý, či budem znechutený ako ostatní, alebo nadšený ako tí ostatní ostatní.

  • 29. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Ďalej postupujte podľa návodu...

Roman Makara

Ďalej postupujte podľa návodu...

Človek by si myslel, že taký návod je tu nato, aby nám pomohol niečo vyriešiť. No nie? Vezmem návod, postupujem presne bod za bodom a nič neočakávané sa nemôže stať, však? Hlúposť.

  • 28. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Svedomie najhorší nepriateľ...

Roman Makara

Svedomie najhorší nepriateľ...

... ale úspešne s ním bojujem.

  • 7. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Ovplyvní Vás pár riadkov?

Roman Makara

Ovplyvní Vás pár riadkov?

Patríte aj Vy medzi tých, čo v novinách (SME, samozrejme), týždenníkoch, mesačníkoch... vyhľadávate horoskopy? Ja ako „racionálne“ zmýšľajúci človek takýmto veciam neverím a (ne)nechám sa nimi veru ovplyvniť. Ale... čítam ich.

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu