reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Makara

Roman Makara

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Čo ma (tak troška) vytočilo

Ulughbek

Roman Makara

Ulughbek

Je z Uzbekistanu. Je to super človek, študent, žije u nás už takmer 9 rokov, snaží sa dokončiť školu. Troška pije, troška fajčí a krásne rozpráva po slovensky. Má svoje muchy, ale kto nie? Na cestu domov nemal peniaze, preto nenavštívil rodinu už niekoľko rokov, aj keď každé prázdniny chcel. Peniaze si konečne našetril, kúpil letenku a vybral sa domov... Keď pred niekoľkými dňami odchádzal, tešil som sa ním. Veď toľko sníval, že sa aspoň na pár dní pozrie domov. Potom som si večer pustil televíziu a zistil som, že v Uzbekistane v deň jeho odchodu zahynulo 745 ľudí.

  • 27. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Oranžová zhnitá čerešnička

Roman Makara

Oranžová zhnitá čerešnička

Starostlivosť o zákazníka nepozná hranice. Istý slovenský mobilný operátor preto ponúka svojim paušálovým zákazníkom časopis My. Vždy sa teším, keď mi ho teta poštárka prinesie a so záujmom v ňom listujem nepretržite aspoň 60 sekúnd. Dnes mi bolo doručené „aktuálne“ číslo 2. Chvíľu som nechápavo krútil hlavou, potom sa nad tým všetkým zasmial a hodíl ho do koša. A napísal som tento článok.

  • 11. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Vadí Vám smrť Iračanov?

Roman Makara

Vadí Vám smrť Iračanov?

Čas. Vraj je najlepším liečiteľom a dokáže zahojiť všetky rany. Má však aj inú stránku. Ako plynie, ľudia začínajú byť čím ďalej tým viac ľahostajní voči smrti. Smrti iných ľudí. Smrti, ktorá sa dennodenne usádza na stránkach novín a smeje sa na nás z obrazovky. Zvykli sme si, že v Iraku sa zomiera.

  • 29. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Správa

Roman Makara

Správa

Nemám nič proti Američanom, nemám nič proti Spojeným štátom, nemám nič proti správam o demokracii. Ale nemôžem si pomôcť, dnes ma to všetko akosi naštvalo.

  • 3. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu