reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Makara

Roman Makara

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Všimol som si...

Prosba na ľudí

Roman Makara

Prosba na ľudí

Článkov o MHD sa vyskytlo už určite veľa. A možno sa písalo už aj o probléme, ktorý som si všimol ja. Ale je to vec, o ktorej predsa len napísať chcem, keďže posledný „prípad“ som si všimol aj dnes ráno počas cesty do práce. A preto dúfam, že aj vodiči MHD čítajú články na blogoch. Alebo poprosím Vás ostatných, aby ste vodičom, ktorých poznáte, o tomto „probléme“ povedali...

  • 10. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Sudoku vs. Kuramatic aneb jak přicházejí soutěžící o iluze...

Roman Makara

Sudoku vs. Kuramatic aneb jak přicházejí soutěžící o iluze...

Leto je často obdobím, kedy sa rôzne médiá snažia upútať pozornosť svojich čitateľov hrami... veľká letná hra, vystrihujte kupóny, stierajte žreby, súťažte... Veľmi dlhé obdobie nešlo v týchto hrách o nič iné, iba o mechanickú prácu (kupóny) alebo o šťastie (stierací žreb). Preto zrejme skrsol v múdrych hlavách nápad zapojiť ľudí do súťaženia tým, že niečo dokážu. Tieto múdre hlavy sa našli v denníku SME a ja som bol týmto nápadom naozaj veľmi nadšený. Teraz som však znechutený a prekvapuje ma, že ľudia sa do niečoho podobného vôbec ešte zapájajú.

  • 23. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
Hajzlíky

Roman Makara

Hajzlíky

No áno. Tento článok je o mieste, kam aj králi chodievajú pešo. V čase, keď sa Slovensko snaží odkrývať svoje krásy pred zahraničnými turistami a láka ich všemožnými spôsobmi, som si spravil vlastný cestovateľský miniprieskum a Vy už tušíte, čo som si všimol...

  • 23. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu